zondag 1 januari 2012

Happy New Year!

Hierbij wil ik graag al mijn mede-bloggers en volgers een heel gelukkig, gezond en succesvol 2012 toewensen.

Binnenkort volgt er waarschijnlijk weer een langere post, maar voor nu wil ik alleen nog even onderstaande foto met jullie delen, van een heel bijzonder kerstkadootje wat ik elke kerst onder de boom terugvind. En het leuke aan dit kadootje is, dat ik het niet eens hoef uit te pakken en dat ik van tevoren al weet dat ik er blij mee ben...

Lief kerstkadootje, ik ben blij dat jij en je zusje al 12 jaar bij ons zijn en ik hoop dat wij jullie nog heel lang bij ons mogen houden. :-)



Eén dezer dagen gaat de boom weer de zolder op en vindt deze lieverd weer wel een ander geliefd plekje in huis (hij heeft er gelukkig meerdere). Dag 2011, hallo 2012!

Liefs, Marion -x-

1 opmerking: